Nr. 1 /150
full service agency

Wolters Kluwer

Schulinck.nl

Schulinck.nl wordt dagelijks bezocht door tal van professionals. Steeds meer anonieme bezoekers die specifieke kennis zoeken weten Schulinck ook te vinden. En die wil je langer aan je binden. Maar hoe bouw je een waardevolle relatie op met iemand die je niet kent?

full Ontdek schulinck.nl

Combineer waarde en waarde

In de content zit de waarde van Schulinck. In de content op maat zit de waarde voor de gebruiker. Door deze waarden samen te brengen in contentstrategie, functionaliteit en communicatie laden we de claim van Schulinck: 'Hoe beter we elkaar leren kennen hoe beter de dienstverlening'.

full

Mijn persoonlijk kennisdossier

Maak op Schulinck.nl een kennisdossier aan. In dit kennisdossier selecteer je je voorkeuren en interesses. Schulinck.nl zorgt er daarna voor dat alle relevante content getoond wordt. Zo blijf je eenvoudig op de hoogte van alle laatste ontwikkelingen binnen jouw specifieke vakgebied. Nieuwe content zojuist online? Het staat meteen in jouw dossier.

full

Een waardevolle relatie

Dat Schulinck haar bezoekers steeds beter leert kennen en een waardevolle partner blijkt, toont zich in de resultaten. De traffic neemt toe. En daarmee nieuwe leads. Anonieme gebruikers worden geregistreerde terugkerende gebruikers in een rijke database: relaties op basis van relevantie. Daarop worden ook de aanbiedingen gedaan. Relevante aanbiedingen die de omzet stimuleren. En dat geeft ruimte voor ontwikkeling van nieuwe verdienmodellen.

Schulinck biedt met online kennisbanken een bron aan actuele en praktisch vertaalde informatie voor gemeenten. De totaaloplossingen ondersteunen de professionals van organisaties in hun dagelijkse werkprocessen. Schulinck beschikt over actuele kennis en juridische informatie binnen het sociaal domein en de omgevingswet in Nederland. Bovendien biedt Schulinck boeken, modules, (incompany) opleidingen en een online tijdschrift.

Wil je meer weten over dit project?

Andere cases