Nr. 1 /150
full service agency

BAM Values

Royal BAM Group

Bij Koninklijke BAM Groep staat een duurzame toekomst hoog op de agenda. Dit wordt onderstreept door de hernieuwde duurzaamheidsstrategie waarmee BAM een toonaangevende positie inneemt. Niet alleen naar buiten maar ook naar de eigen medewerkers toe. De vijf waarden van BAM helpen de organisatie om haar ambities waar te maken. Maar hoe laat je die landen in een internationale organisatie?

Home Ons werk BAM Values
0to9 ontwikkelde: Wij ondersteunden het proces met een doorvertaling van deze nieuwe strategie en gaven de lancering een creatieve boost met een eerste film.

Met een hernieuwde duurzaamheidsstrategie nemen we een toonaangevende positie in de bouwsector in.

Een interne, internationale communicatiemix voor en door de eigen medewerkers

We vertaalden deze waarden naar herkenbare iconen, beschrijvingen en opvallende middelen die we lanceerden via een interne communicatiemix. Met de medewerkers van BAM Nederland, Engeland, Ierland en België in de hoofdrol!

Values Cube

De door ons gemaakte Values Cube is in de gehele organisatie zichtbaar. In de vorm van zitjes, op posters, narrowcasting en placemaking, je kunt er niet omheen. En… het allerbelangrijkste: de medewerkers van BAM zijn direct vol enthousiasme met de cube aan de slag gegaan.

Van zien naar doen

Wij dachten mee om de values op een laagdrempelige en enthousiaste manier tot leven te laten komen in de organisatie. Van de invulling van events, content strategie tot werkvormen die je met je team kunt oppakken. Kortom: van waarden naar daden!

Van intern naar extern

We gaven de lancering van de nieuwe strategie een creatieve boost met een eerste film die ook op de website van BAM te bekijken is.

Wil je meer weten over dit project?

Robert Jan
van Leeuwen

Managing Partner

Joost
van Gorsel

Creative Director

Andere cases