BAM Values
Royal BAM Group
Bij Koninklijke BAM Groep staat een duurzame toekomst hoog op de agenda. Dit wordt onderstreept door de hernieuwde duurzaamheidsstrategie waarmee BAM een toonaangevende positie inneemt. Niet alleen naar buiten maar ook naar de eigen medewerkers toe. De vijf waarden van BAM helpen de organisatie om haar ambities waar te maken. Maar hoe laat je die landen in een internationale organisatie?
Vraag
Hoe laat je je hernieuwde ‘company values’ landen in je organisatie? Op een manier waarop jij en je collega’s ook enthousiast ermee aan de slag gaan en deze waarden ook omzetten naar gedrag?
Resultaat
Samen met BAM hebben we de interne, internationale communicatieaanpak gemaakt om hun vijf waarden in de organisatie te laten landen.
Met een hernieuwde duurzaamheidsstrategie nemen we een toonaangevende positie in de bouwsector in.
Een interne, internationale communicatiemix voor en door de eigen medewerkers
We vertaalden deze waarden naar herkenbare iconen, beschrijvingen en opvallende middelen die we lanceerden via een interne communicatiemix. Met de medewerkers van BAM Nederland, Engeland, Ierland en België in de hoofdrol!
Values Cube
De door ons gemaakte Values Cube is in de gehele organisatie zichtbaar. In de vorm van zitjes, op posters, narrowcasting en placemaking, je kunt er niet omheen. En… het allerbelangrijkste: de medewerkers van BAM zijn direct vol enthousiasme met de cube aan de slag gegaan.
Van zien naar doen
Wij dachten mee om de values op een laagdrempelige en enthousiaste manier tot leven te laten komen in de organisatie. Van de invulling van events, content strategie tot werkvormen die je met je team kunt oppakken. Kortom: van waarden naar daden!
Van intern naar extern
We gaven de lancering van de nieuwe strategie een creatieve boost met een eerste film die ook op de website van BAM te bekijken is.
Deze case kwam tot stand door:
Wil je meer weten over dit project?
Robert Jan
van Leeuwen
Managing Partner
Joost
van Gorsel
Creative Director