9.5 score /150
full service agency
f

Beequip fixt het.

Beequip Equipment Finance

Beequip groeit hard. Zeker na de overname door Apollo Global Management. De lat ligt hoger dan ooit. Klanten van Beequip zijn ondernemers die niet kunnen wachten op financiering voor zwaar materieel. Beequip snapt dat en zorgt voor lease-oplossingen die echt passen. Dat doen ze met daadkracht. De waarde die de basis vormde voor de herpositionering: Beequip fixt het.

0to9 ontwikkelde: de strategie, het creatieve concept en de uitwerking daarvan.

Radiocommercial

De radiocommercial zet de toon van de brandmovie voort. Ondersteund door hetzelfde audiodesign combineren we pain and gain in één klap. 

Redesign

Met een nieuwe positionering komt meteen een opgefrist design. En daarin speelt de hexagon uit het logo de hoofdrol. Een vorm die in alle toepassingen terugkomt. Van online assets tot salespitch en stationery, van slingers voor het 10-jarige bestaan tot LED-boarding langs de velden in de Eredivisie. Dynamisch en daardkrachtig.

Aanpakken en dóórpakken

In de fotografie voor verschillende uitingen focussen we op handen. We zien ze terug in de meest uiteenlopende situaties, altijd in combinatie met zwaar materieel. Het zijn immers die handen die het werk doen. Hands-on, net als Beequip.

https://0to9.nl/uploads/beequip-final-middle-design-min.png

De motor van onze economie, het mkb, heeft het moeilijk om tijdig financiering rond te krijgen door banken die hun kredietverlening aan ondernemers al een decennium terugschroeven. Maar ondernemers kunnen niet wachten. Die zien kansen en willen dóórpakken. En wij snappen dat. Daarom laten we zien wat ons drijft: daadkracht. Wij financieren materieel zodat ondernemers door kunnen. Dat laat onze nieuwe positionering en campagne zien: Beequip fixt het.

Peter Loef, co-founder van Beequip Equipment Finance

https://0to9.nl/uploads/beequip-fixt-het-min.png
https://0to9.nl/uploads/beequip-tractor-min.png

Wil je meer weten over dit project?

Maarten
van Muijen

Art Director

Jan Pieter
Kaptein

Strategist

Joost
van Gorsel

Creative Director

Bas
Postma

Graphic Designer

Oliver
Meskawi

Design Lead

Andere cases