9.5 score /150
full service agency

We gaan samen sterker verder

Nieuw Vaarwater

Stichting Nieuw Vaarwater wil iedereen blijvend financieel sterk maken. Via de recent overgenomen uitvoerende organisaties Manna Support en De Maas Dienstverlening schept zij samen met haar klanten overzicht in geldzaken en schulden. Om daarna de klant te helpen zijn of haar geldzaken weer zelf te regelen. Zo worden zij eerst samen sterker en gaat de klant daarna zelf sterker verder.

0to9 ontwikkelde: een nieuwe positionering, een gezamenlijke identiteit en verfrissende websites.

Heel blij met de frisse communicatie en toffe website.

Interne cultuur

Uit het Organisatie Waarden Onderzoek kwam een sterke, gezonde cultuur naar voren met een grote betrokkenheid en transformatiebereidheid. Een mooi uitgangspunt voor de daaropvolgende muursessies waarin we eerst de gezamenlijke ambitie hebben bepaald en deze vervolgens vertaalden in een AmbitieWaarde. Om deze in de vervolgsessies te vertalen naar de praktijk met een verbetering en aanscherping van de visual identity en de gebruikerservaring voor de klanten.

Strategie

Wij adviseerden te kiezen voor een ‘Branded house’. Nieuw Vaarwater positioneren als één krachtig moedermerk wat op de lange termijn het beste resultaat geeft. Daarmee voorkomen we versnippering van de naamsbekendheid, van (communicatie)budget en menskracht. 

We legden met 0to9 een super goede basis voor onze nieuwe identiteit.

En nu SAMEN STERKER VERDER

Nieuwe positionering in beeld

We hebben drie frisse websites gemaakt op basis van ExpressionEngine, die door slim kleurgebruik in digital design eenvoudig te dupliceren zijn. Zodat het gebruiksgemak optimaal is doordat er een gezamenlijke afzender gebruikt kan worden terwijl iedere organisatie toch een eigen, unieke stijl heeft. We gaven de klant met onze content support handvatten hun websites zelf op een goede manier te vullen en te onderhouden.

Wil je meer weten over dit project?

Peter
de Dijker

Lead Digital

Jan Pieter
Kaptein

Strategist

Andere cases