Home / Cases
INNTEL

INNTEL

Huisstijlontwikkeling

Huisstijlontwikkeling en uitrol voor alle 8 hotels uit de Inntel Hotels Group

De Inntel Hotels Group is met maar liefst 8 hotels in Nederland geen onbekende in de hotelwereld. Sinds 2013 verzorgen wij de ontwikkeling en borging van de huisstijl met doorvertaling naar alle communicatie items die binnen de hotels ingezet worden.

Van ABC tot Roomservicekaart

Wanneer je wel eens bij een Inntel Hotel hebt overnacht of in één van de restaurants hebt gegeten, is de kans groot dat je iets in je handen hebt gehad dat door 0to9 is gemaakt. Van de pashouder die je krijgt bij het inchecken tot de deurkaart die je om de klink hangt als je niet gestoord wil worden. De roomservicekaart op je kamer of de menukaart wanneer je gaat dineren in het restaurant? Van Eindhoven tot Amsterdam en via Den Haag terug naar Rotterdam. You’ll be suprrised. Wij hebben het gemaakt!

Klinkt lekker!

Onderdeel van de Inntel Hotels zijn ook de restaurants die binnen ieder hotel hun eigen thema hebben. Want geen ontspannen weekend weg of luxe overnachting, zonder lekker gedineerd te hebben. Voor de restaurants ontwerpen wij eveneens de identiteit binnen het daarvoor bestemde thema. Zo hebben we voor Werkspoor (Utrecht) en Willem I (Den Haag) recent nog de nieuwe identiteit opgeleverd, inclusief signing aan de buitenkant.

Van server tot drukwerk

Met honderden verschillende communicatie items is het van groot belang om een hele duidelijke server structuur te hebben met dito versie beheer. Bij aanpassingen wil je dat het meest recente bestand altijd bereikbaar is en wanneer iets in herdruk gaat wil je je geen zorgen hoeven te maken over wat nu de juiste versie is. Ook dit verzorgen wij voor Inntel Hotels en staan in nauw contact met onze vaste drukwerk partner om bij uitvraag direct te kunnen schakelen en leveren.

Meer weten?
Neem contact op.

Rogier Wilmink

Director Of Business Development at 0Entropy

Cases