9.5 score /150
full service agency

a.s.r.

a.s.r. verzekert het huis van nu

Je huis verandert: je tuinkabouter maakt plaats voor een electrisch oplaadpunt, je pannen voor panelen en je deelt je bed met toeristen. Maar is je verzekering dat ook? a.s.r. verzekert het huis van nu, van A t/m Z. Of zoals wij zeggen: Van Airbnb tot Zonnepaneel!

full

Veel Nederlanders slapen beter

Wij maakten een campagne uitgevoerd in Delfts blauw; een knipoog naar het ‘traditionele’ Nederland versus het nieuwe Nederland, de souvenirs van de toeristen waaraan jij je huis verhuurt en de schade die het kan oplopen.

Naast de abri-campagne en Facebook aanpak, was de radiocommercial met Nasrdin Dchar niet te missen. Het resultaat mocht er zijn: tijdens en na de campagne werden er aanzienlijk meer polissen afgesloten! Score!

a.s.r. is de Nederlandse verzekeringsmaatschappij voor alle verzekeringen. Bij a.s.r. werken 3.375 medewerkers en met een omzet van € 4 miljard behoort a.s.r. tot de grootste verzekeraars van Nederland.

Wil je meer weten over dit project?

Joost
van Gorsel

Creative Director

Andere cases