Enter the world of postbiotics
YIXIY
Vraag
Simpel gezegd zet ons product in de markt! Een gloednieuw vloeibaar supplement met postbiotica. Er bestaat nog niks wat op ons product lijkt. Hoe gaan wij ons neerzetten in de markt en help ons met de positionering, marketing&communicatie en uitwerking, huistijl, campagne, website... Eigenlijk alles!
Resultaat
0to9 is full-service aan de slag gegaan en heeft het gehele spectrum van het neerzeten van een merk aangepakt en uitgevoerd. Het is een flinke uitdaging om een merk neer te zetten dat nog geen gelijke kent. Gelukkig met veel kennis en mensen in huis die weten hoe je een merk moet bouwen heeft 0to9 samen met YIXIY een prachtig product op de markt gezet.
Choose you,
choose
from within
Wij mochten als bureau dit prachtige product branden, positioneren, de huisstijl creeren en ons bezig houden met de content, van campagne beelden tot social-posts, van het schrijven tot blogs naar het ontwikkelen van de website. Het ontwerpen van de etiketten tot het maken van de influencer manuals… Het hele spectrum komt voorbij. Van concept naar eindproduct.
En daarbij zijn wij ook nog eens trouwe, dagelijkse gebruikers geworden van YIXIY!
De beste keuzes,
komen van binnen…
“De beste keuzes komen van binnen.” Dit is onze lijfspreuk geworden voor dit project. Onstaan tijdens het concepten en doorgevoerd in het hele project. ‘’Gut greatness’’ noemen wij dat ook wel. En dat doe je voor jezelf. Oftewel: choose you, choose from within.
Omdat dit een nieuw product is dat op de markt moet komen wil je dat dit op de juiste manier wordt neergezet. Dat is natuurlijk een leuke uitdaging. 0to9 zou 0to9 niet zijn als wij dit niet op onze eigen manier zouden doen. Met pakkende headings. Bijzondere brandnarratives en uitgesproken uittingen.
Enter the world of postbiotics
Voor de webshop integreerden we realtime 3D-animaties, waardoor bezoekers interactief het product kunnen ontdekken in een visueel rijke omgeving.
Door duidelijke call-to-actions en een eenvoudige navigatie worden conversies gestimuleerd, wat bijdraagt aan een optimale sales performance.
Realistische
3D renders
Met digitale productshots kunnen we een hoge kwaliteit en visuele consistentie waarborgen, perfect passend bij de merkidentiteit.
Maar zo hebben we ook de flexibiliteit om gemakkelijk variaties en nieuwe visuals te creëren voor verschillende campagnes en toepassingen.
Deze case kwam tot stand door:
Wil je meer weten over dit project?
Cera
Kocher
Creative Developer
Ilse
van der Kaaden
Account Director
Joost
van Gorsel
Creative Director
Menno
Bouma
Art Director
Michael
Spros
Digital Designer
Oliver
Meskawi
Design Lead