Holland America Line verbindt Rotterdam met de wereld en nodigt uit: gun jezelf een cruise.
Holland America Line
Vanuit onze ramen kijken we uit op de schepen van Holland America Line, die we wekelijks aan de voet van de Erasmusbrug zien liggen. Een merk met een rijke historie: sinds 1873 verbindt de rederij Rotterdam met de wereld – van de trans-Atlantische lijndiensten van toen tot de moderne cruisevaart van nu. Die internationale allure, geworteld in Rotterdam, maakt Holland America Line tot een icoon.
We zijn bijzonder trots dat 0to9 is gekozen als het nieuwe Nederlandse marketingcommunicatiebureau voor dit bijzondere merk. We hebben
de Amerikaanse positionering vertaald naar een lokale boodschap:
Gun jezelf een Holland America Line cruise. En die boodschap brengen
we breed tot leven – op tv, radio, in dagbladen en nog veel meer.

Radiocommercial
Middelpunt van onze aanpak is de tv-commercial, die momenteel volop te zien is. Deze commercial wordt versterkt met online advertising, radio en dagbladen.
En… we zijn pas net afgemeerd. Met volle vaart gaan we op weg naar nog meer bestemmingen met Holland America Line!
Deze case kwam tot stand door:
Wil je meer weten over dit project?

Joost
van Gorsel
Creative Director

Steven
de Koff
Strategist

Oliver
Meskawi
Design Lead

Anthony
van der Zwan
Graphic Designer

Maarten
van Muijen
Art Director