9.5 score /150
full service agency

J. de Jonge

Next gen connectors

It’s all in the family. Na de interne en externe analyse voor J. de Jonge Group, wisten we dat we iets bijzonders zouden gaan maken voor dit familiebedrijf in olie- en gassystemen. De derde generatie wilde een aangescherpte positionering. Disruptief en onderscheidend in de huidige markt, door het unieke DNA van dit familiebedrijf. Maar ook één die innovatie uitstraalt, in een veranderende wereld.

full

waardevolle verbindingen tussen mensen en systemen

Tegelijk maakt het helder dat de derde generatie de sprong naar de toekomst wil maken. Slimmere systemen en diensten maken met behulp van big data en in samenwerking met partners. Altijd in het belang van deze en volgende generaties.

In de beelden, waaraan ook opdrachtgevers hebben meegedacht, is vooral de intentie gevisualiseerd.

full full full

De launch vond plaats tijdens de StocExpo beurs. Daar kon meteen de prijs voor de beste beursstand in ontvangst worden genomen. Dat geeft vertrouwen! Op naar nog meer impact!

full

Het familiebedrijf J. de Jonge heeft ruim 65 jaar ervaring in het ontwerpen, bouwen en onderhouden van waardevolle verbindingen in olie en gas transport systemen. Inmiddels is de derde generatie actief en klaar voor de toekomst.

Wil je meer weten over dit project?

Joost
van Gorsel

Creative Director

Andere cases