Nr. 1 /150
full service agency

Van 'wat als' naar
'wat gaat zijn'

BAM Careers

Als een van de grootste bouwbedrijven in Europa gaat BAM verder dan het ontwikkelen van essentiële infrastructuur en het opleveren van hoogwaardige gebouwen. Zij bouwt aan een duurzame toekomst. Met meer dan honderd jaar ervaring weet zij wat daarvoor nodig is: een divers team, gewaardeerde partners en gedeelde waarden. Zij dagen de normale gang van zaken uit door te vragen 'wat als...?'. Om vervolgens samen de antwoorden te verkennen en oplossingen te ontwikkelen. Want elke beslissing telt bij het bouwen aan een duurzame toekomst.

0to9 ontwikkelde: strategie, concept, beelden, copy, content en mechanisme voor een frisse aanpak voor werving & selectie voor BAM Nederland.

Het ‘What if…’ communicatieconcept dat wij eerder voor de BAM Group bedachten vormt daarvoor de solide basis. BAM zet als hét Nederlandse bouwbedrijf al 150 jaar de toon en vervult een voortrekkersrol binnen de sector op duurzaamheid en innovatie. En dat kan niet zonder nieuwsgierig te blijven. Door de vraag te stellen ‘Wat als…?’.

Bij BAM krijg jij de ruimte om mee te bouwen aan de duurzame toekomst. Jouw ideeën, nieuwsgierigheid en visie zijn daarbij van grote waarde. 'Wat als jij die in kunt zetten?'

Wat als je ook je arbeidsmarktcampagne net even anders doet?

Geen ‘in de camera kijkende’ medewerkers met een helm op, maar prikkelende statements op de plek waar jij straks meewerkt aan een duurzame toekomst, voor Nederland én jezelf. We nemen je in drone-vlucht mee door de wereld van de BAM-medewerkers en jouw toekomstige werkplek… 0to9 bedacht niet alleen het concept maar werkte ook beelden, teksten en mechanisme tot in de puntjes uit.

Wat als hier jouw bouwmateriaal groeit?

'Wat als bouwmateriaal gewoon langs de snelweg groeit?' Sterker nog: onder de rook van Schiphol? Deze vraag was ‘larger than life’ langs de A4 te vinden als kick-off van BAM’s nieuwe arbeidsmarktcampagne… kijk je mee?

0to9 heeft ons geholpen met de ontwikkeling van een fris en sterk concept dat de basis vormt van het vernieuwde werkgeversmerk van BAM in Nederland. Naast de creatieve input, waardeer ik vooral de flexibiliteit die het team van 0to9 heeft laten zien om binnen een complexe organisatie als BAM een succesvolle campagne op te zetten. Ik ben heel erg tevreden over waar we nu staan en kijk uit naar het al moois wat ons nog te wachten staat.

Radboud van der Kooi | Employer Branding Team Lead

Wil je meer weten over dit project?

Joost
van Gorsel

Creative Director

Ilse
van der Kaaden

Account Director

Andere cases