Stork
Een global player verder laten groeien
Dat was niet de vraag van STORK zelf maar op initiatief van 0to9. Om door te groeien van service- naar volwaardig online-partner stelden we ons ten doel STORK beter te positioneren als multinational. Als Expression Engine experts onderhouden we sinds januari 2013 alle websites van Stork, waaronder stork.com. Advies en strategie onderbouwen het nu volledig nieuwe responsive design dat bijdraagt aan een betere online aanwezigheid.
Op het gebied van maintenance, modification en asset integrity in de Olie & Gas, Mijnbouw, Chemische en Power sector is innoveren een must. STORK loopt hierin wereldwijd voorop. De corporate website moet dit onderstrepen. 0to9 migreerde de seperate websites van verschillende bedrijfsonderdelen, met de daarbij behorende SEO rankings, tot één sterk gepositioneerde corporate website. De website heeft een flexibele paginaopbouw bestaande uit verschillende bouwblokken. Vanuit het CMS kunnen zo eenvoudig pagina’s worden opgezet en aangepast. En ja, responsive op ieder device is natuurlijk logisch.
- 21% meer bezoekers na lancering van de nieuwe responsive website
- Frisse website die wereldwijd sterk gepositioneerd is
- Beter vinden van content door goed gestroomlijnde navigatie
- Migratie van verschillende losse websites naar stork.com die hebben geleid tot een sterk verbeterde SEO ranking in search engines
Stork, een onderdeel van Fluor, is sinds 1827 een wereldwijde aanbieder van op kennis gebaseerde maintenance, modification en asset integrity (MM&AI) producten en diensten in de Olie & Gas, Mijnbouw, Chemische en Power sector. Stork opereert in ruim 100 landen met meer dan 19.000 werknemers.
Wil je meer weten over dit project?
Peter
de Dijker
Lead Digital